dinsdag 31 juli 2012

Groepsfoto nest Golden June

Heerlijk een weekje op vakantie geweest en in Nederland!!!! Nou dat was dus boffen afgelopen week. Een echte strandvakantie geworden. Nu nog wat nazwijmelen thuis en weer verder met de bewuste kattenkamer.
Het wordt een prachtige kamer die ik zal delen met de poezen. Britt heeft al een ereplaatsje uitgezocht op een groot kussen en ligt nu als een prinses pontificaal midden in de kamer op mijn werktafel.
Toch zal ze moeten verhuizen naar een andere plek voor haar troon. We hebben bedacht dat we een grote vensterbank gaan maken waar dan de kussens voor de dames komen te liggen.


Vorige week kreeg ik weer mooie foto's van Golden June, ze wordt met de dag mooier en als ik de groepsfoto goed bekijk, lijkt ze echt een eigenwijsje te zijn. Hier zijn ze 4,5 week oud. Allemaal nog met blauwe oogjes.




Als je dit ziet wil je ze eigenlijk allemaal wel in huis nemen toch..............................

Mocht je twijfelen wie June is: de 3e van rechts met het pootje omhoog.



 En ook weer een photoshoot van June alleen





de tijgersluipgang oftewel recht op mijn doel af

2 opmerkingen:

  1. Ze is zo prachtig!
    Kan niet wachten totdat jullie haar thuis hebben.

    Ze heeft echt het meest ondeugende koppie van allemaal, echt een wijsneusje!

    Super leuk weer!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijna een jaar gelden liep er hier ook zo'n kleine Joep rond. En als ik hem nu zie.... groot en sterk.
    Wat zal ze verwend worden.

    BeantwoordenVerwijderen