maandag 9 juli 2012

Nog 8 nachtjes slapen

Er is een afspraak gemaakt bij de cattery van onze nieuwe aanwinst. Haar naam maak ik pas bekend als ik daar volgende week ben geweest. De fokker (ster) lijkt me erg aardig en als het klikt dan gaat het door.
Heb prachtige foto's gehad en die wil ik dan ook plaatsen met haar toestemming uiteraard.

Weer een hoop gelezen over de verplichte testen en inentingen. Het is een theorie op zich maar ga ook bij ander fokkers informeren. Zoals het inenten met een cocktail, daar blijkt ook een stof tegen Chlamydia in te zitten maar of dat nu echt moet is me nog niet duidelijk.

Ook het vinden van een goede dierenarts staat op mijn lijstje. Onze eigen dierenarts wisselt wel erg vaak van personeel en dat vind ik wel minder eigenlijk.

Deze week ook contact gehad met een cattery hier in het dorp, blijkt iemand te zijn die ik ken van vroeger. Ze bood aan om een keer langs te komen, dat ga ik zeker doen. Ze heeft 10 katten dus een goed voorbeeld.

De tuinkamer die straks ook zal worden gebruikt als er een nestje is is bijna klaar. Er zit een mooie kleur op de muur, de kleur van deze blog!! Het heet:  ongecompliceerd............. Dat klinkt goed he!
Alles is geverfd en deze week gaan we de vloer uitkiezen. De meubelen die er staan zijn nu wit met een bovenblad die in de grijze was is gezet. Echt gaaf geworden.

Voor de poezenmeubelen heb ik een site gevonden met leuke prijzen voor krabtonnen etc. Het bedrijf zit in Oirschot, dus zodra we in Brabant zijn gaan we erheen.

kleine Britt 2010
Nu aftellen tot de 17e.............

1 opmerking:

  1. Leuke update weer! En inderdaad.. nu aftellen tot de 17e, super leuk! Ben zo benieuwd naar het kleine bolletje wol. Kan niet wachten!!

    BeantwoordenVerwijderen