zaterdag 14 juli 2012

Golden June



Hier is dan de nieuwe aanwinst, onze golden black blotched tabby, genaamd Golden June Seta d' Argento.
Dat is nog eens wat je noemt een sjieke naam! En ze is ook nog eens heel mooi





Wij,( mijn dochter en ik ) zijn afgelopen donderdag in Heelsum bij cattery Seta d' Argento geweest.Iets eerder dan de gemaakte afspraak om persoonlijke redenen. Al sinds de geboorte hebben we contact en nu mochten we komen kijken.
En wat een dotje is het. Heel licht gekleurd, en een eigenzinnig pittig koppie. Ben heel benieuwd wat daar voor karakter achter zit!! Samen met haar zusje lekker bij me op schoot gezeten en kennis gemaakt. Ze leek me zowaar aan te kijken alsof ze al vermoedde dat ik voor haar kwam. De keuze die ik per internet had gemaakt was de juiste. Als alles goed blijft gaan is zij de poes voor het begin van de cattery.




Best moeilijk om te weten waar je naar moet kijken. Uiteraard hoe gezond de kittens zijn, de moederpoes en in wat voor omgeving ze een nest heeft. De vader hebben we ook gezien een schat, die even afwacht en dan zijn genegenheid komt tonen. En wat een mooie dikke kop, zo wil ik ze ook laten worden in de toekomst.

De papieren die nodig zijn wat betreft de entingen en testen waren in orde. Gaan over een paar weekjes weer kijken en dan verder aftellen. Jessica heeft een paar mooie foto's gemaakt die we jullie hierbij willen laten zien. Overigens heet de eigenaar van de cattery ook Jessica, lekker verwarrend. Maar dat zijn we inmiddels al gewend met een man en schoonzoon met dezelfde naam.

Voor verdere interesse in de cattery waar June vandaan komt is hier de website. met de prachtige Jabba op de voorpagina. http://www.seta-dargento.nl






de kennismaking:

4 opmerkingen:

  1. Je kan de foto's blijven kijken.. Ze is prachtig!!
    Kan niet wachten tot we haar op kunnen gaan halen. Maar helaas.. dat duurt nog even.

    Leuke post weer!

    Liefs je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom via je dochter even kijken. En heb zelf ook een mooie blauw brit rondlopen van inmiddels 1 jaar. En ben ook helemaal verkocht..... Die nestjes met al die warme bolletjes.. Oh, ik moet er niet aan denken, want anders...
    Ga je uiteraard volgen.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vergeet ik nog te zeggen dat ze prachtig is..... net als Britt

    BeantwoordenVerwijderen