zondag 1 juli 2012

Hoe het begon

Mijn naam is dus Britt en ik ben geboren op 10 augustus 2010 bij Cattery Hoedy's Angels uit Nuland.
Mijn  kleur is Blauw en ik heette eerst Qwinty. Ik ben de eerstgeborene uit een dekking van mama Angel en vader Billy. We waren dus met zessen in een nest. Na 13 weken ben ik geadopteerd door Mirjan en haar gezin. Inmiddels ben ik bijna 2 jaar oud en nu heeft mijn baasje de kolder in d'r kop gekregen...... Ze wil nog een britse korthaar erbij!! Ze heeft een optie op een poesje bij een Cattery in Heelsum.

Dus straks is het gedaan met mijn rustige leventje, alhoewel ik het ook wel leuk vind om een speelkameraadje te hebben. Ze is geboren op 20 juni en is een black golden blotched tabby, pfff wat een naam. Samen met nog een poesje en 4 katertjes. Welk poesje het gaat worden is nog niet bekend. Pas over een paar weken gaat mijn baasje kijken en dan weten we meer. Ben benieuwd!

3 opmerkingen:

  1. Super leuk! Een eigen blog. Ontzettend leuk, een eigen cattery opstarten. Voor britt ook fijn, een vriendinnetje erbij! Liefs Je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik volg je meteen hoor, ik heb zelf ook zo'n grijze lieve brit maar ze is al 16 jaar, ja en nog heeft ze een heel mooi snoetje :-) Ben benieuwd naar je cattery en wens je al veel succes!

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Mirjan, ik ga je volgen hoor als echte liefhebber van Britten, wij hebben er drie, een blauwe, een wit/grijs en een fawn vind ik het leuk om van het wel en wee van Britt en jouw cattery te volgen.


    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen