zaterdag 12 april 2014

Dag 53 voor June

Inmiddels alweer 53 dagen zwanger en ze groeit en groeit maar. Om een beetje idee te krijgen hoeveel een poes in gewicht toeneemt ben ik begonnen met wegen vanaf week 2. June wordt niet graag opgepakt en om te wegen moest ik iets verzinnen.

Plaats de weegschaal op de grond met een grote ovenschaal erop. Dan haal ik een lekker snackje te voorschijn en lok haar daarmee in de schaal. Nu hoef ik de weegschaal maar neer te zetten en mevrouw zit er al in. Ze is al een kilo aangekomen en groeit nog steeds. Een mooi buikje met ..?  kittens. Spannend!

De werpkist staat al in de kamer en ze ligt er af en toe al in. Alle spullen gekocht die nodig zijn voor een bevalling. Nou das meer dan toen ik mijn kinderen kreeg, haha. Britt vindt het allemaal wel best, ze snuffelt af en toe eens aan June en geniet van de rust. June kon haar best wel uitdagen maar dat gebeurt nu niet want ze slaapt en doet dutjes over de hele dag. Britt geniet ook mee van het extra voer dat June krijgt. Volgens mij is zij ook wel een kilo aangekomen...... zonder kittens. Ze krijgt een hangbuikje, ons dikkertje!


2 opmerkingen: